• Cistý deň XII - organizačné zabezpečenie (jún 2019)

        • Organizačné  zabezpečenie: 

           

          1. Organizátor:  OZ ZDRAVOTNÍK pri SZŠ Skalica a  Stredná zdravotnícka škola,  

                                                                                                  Lichardova l,  Skalica

          2. Názov projektu: Čistý deň XII

          3. Zámer akcie: Prezentácia zdravého životného štýlu pre cieľové skupiny účastníkov, výmena skúseností a zručností žiakov základných a stredných škôl regiónu Skalica, Holíč, Senica, Uherské Hradište.

          4. Termín: 25. 6. 2019 /utorok/

          5. Miesto akcie: Zlatnícka dolina – areál kúpaliska

          6. Začiatok a miesto akcie: 9,30 hod. areál kúpaliska Zlatnícka dolina

          7. Predpokladaný záver: 14,00 hod.

          8. Organizačný štáb:

          Zodpovedná vedúca za projekt a realizáciu: Bc. Elena Marková

          t. kontakt: 0908 156 115, 034 664 44 01

          Hlavný rozhodca: Mgr. Michal Lipka

          Fotodokumentácia+ video: Mgr. Michal Lipka

          Poskytnutie prvej pomoci: Mgr. Milena Ambrúsová

          Plavčíci: pracovníci SMM Skalica

          Požiarna hliadka: dobrovoľní požiarnici mesta Skalica

          Rozhodcovia:  rodičia, učitelia, dobrovoľníci

          Ozvučenie, moderátor: Peter Jánošík  

          9. Spôsob dopravy žiakov: autobus  SKAND Skalica

          Miesto a čas odchodu autobusu  zo Skalice do Zlatníckej doliny:

          •      autobus bude pristavený  na zastávke Mallého,
          •     o 8,30 hod. žiaci SZŠ,   
          •     o 8,50 hod. žiaci základných a stredných škôl.

          Čas odchodu autobusu zo Zlatníckej doliny do Skalice:

          • 14,15 hod. a 14,40 hod. 

          Rozhodcovia – nakladanie pomôcok o 7,00 hod.

                                    odchod od školy o 7,30 hod. osobnými vozidlami

                                    7,45 hod. – 9,00 hod. porada + príprava  stanovísk priamo na kúpalisku  

            

          10. Predpokladaný počet účastníkov na projekte: 250

          z toho: 220 žiakov ,  30 rozhodcov

          11. Program:

          1. 9,40  hod. – 13,30 hod. plnenie interakčných hier a zážitkových techník vo vode

          v malom, strednom a veľkom bazéne, na pevnine,

            • každé družstvo by malo splniť 15 úloh (podľa počasia), 

          13,50 hod. – vyhodnotenie, odovzdanie odmien

          1. výmena skúseností medzi žiakmi, pedagógmi stredných škôl ,
          2. zintenzívnenie kontaktov žiakov, rodičov, pedagógov,
          3. prezentácia zdravého životného štýlu a výchova ku zdravému životnému štýlu, 
          4. rozvoj morálky a charakteru žiakov,
          5. relaxácia.

          12. Podmienky stravovania:  Stravovanie pre všetkých účastníkov projektu je zabezpečené

          priamo v areáli kúpaliska, kapitán družstva si  pri príchode vyzdvihne lístky na občerstvenie na základe prezenčnej listiny, ktorá bude potvrdená vysielajúcou organizáciou.

          13. Osobitné bezpečnostné opatrenia: projektu sa zúčastňujú žiaci, ktorých zdravotný stav

          vyhovuje podmienkam a programu akcie. Všetci žiaci musia byť poučení  vysielajúcou organizáciou o organizačných opatreniach akcie, o primeranom oblečení, vybavení a o tom  ako sa majú správať na mieste.

          14. Bezpečnosť a ochrana zdravia: za bezpečnosť žiakov pri plnení jednotlivých úloh je    

                zodpovedný kapitán družstva vysielajúcej organizácie – pedagogický alebo odborný  zamestnanec vysielajúcej organizácie (koordinátor prevencie závislostí a sociálno-patologických javov). Žiaci základných škôl musia mať súhlas zákonného zástupcu účasti na akcii.

          Každý z účastníkov je povinný si zobrať zo sebou: preukaz zdravotnej poisťovne, občiansky preukaz, plavky,  (bez plaviek, nie je možný vstup do bazénov a tým plniť čiastkové úlohy), opaľovací krém, deku, osušku, v prípade nepriaznivého počasia pláštenku.

          Všetci žiaci a účastníci sa riadia pokynmi organizačného štábu a pedagogických zamestnancov. Bez dovolenia sa nesmú vzďaľovať, rozchádzať, opúšťať areál a porušovať pravidlá programu!

          Každé družstvo musí byť zmiešané – max 10-členné  / dievčatá, chlapci/, pripraví si krátky pozdrav pre ostatné družstvá, dodržuje vylosovanú farbu družstva pri slávnostnom otvorení a vyhodnotení.   

          FARBY DRUŽSTIEV

          Základné školy:

          Štvorlístok SI - zelená

          Vajanského SI - oranžová

          Strážnická SI - ružová

          Bernolákova HO – rôznofarební

           

          Stredné školy

          I.A -  biela

          II.A – žltá

          II.B - červená

          III.A - fialová

          SZŠ UH – modrá

          Gymnázium F. V. Sasinka - tyrkysová

           

           

          vypracovala: Bc. Elena Marková, koordinátorka projektu

          schválila: Mgr. Ľudmila Bábiková, riaditeľka školy

          v Skalici: 26.4.2019     

           

    • Kontakty

      • Stredná zdravotnícka škola
      • správca obsahu: riaditel@szsskalica.sk
      • webmaster: riaditel@szsskalica.sk
      • 034 6644401 spojovateľka
      • Lichardova 1 909 01 Skalica Slovakia
      • IČO: 00607347
      • DIČ: 2021094020
      • Riaditeľka školy: Mgr. Ľudmila Bábiková 0911 366 699, 034 664 4544 riaditel@szsskalica.sk
      • Bc. Miroslava Šmidová sekretariát riaditeľky - odborný referent sekretariat.szsskalica@zupa-tt.sk
      • Zástupkyne riaditeľky: Mgr. Zuzana Macková PhDr. Monika Vojzolová zastupca@szsskalica.sk 034 6644401
      • Vedúca školskej jedálne: Erika Chomišáková jedalen.szsskalica@zupa-tt.sk Ohlásiť alebo prihlásiť na stravu je možné do 13:00 deň vopred. (0911 699787; 0346644401)
      • školské stravovanie SK42 8180 0000 0070 0049 6503 Do poznámky pre prijímateľa je potrebné uviesť meno, priezvisko, trieda (škola, ak je žiak z inej školy) žiaka, za ktorého je platba realizovaná. Ďakujeme.
      • Vedúca školského internátu: PhDr. Iveta Repáňová repanova.iveta@zupa-tt.sk 034 6644597
      • ubytovanie ŠKOLSKÝ INTERNÁT SK46 8180 0000 0070 0049 6431 Do poznámky pre prijímateľa je potrebné uviesť meno, priezvisko, trieda (škola, ak je žiak z inej školy) žiaka, za ktorého je platba realizovaná. Ďakujeme.
      • ekonómka: Bc. Lenka Polláková, ekonomszsskalica@zupa-tt.sk 0346644406 hospodárka: Martina Opálková, opalkova.martina@zupa-tt.sk mzdová účtovníčka: Alena Minarechová, minarechova.alena@zupa-tt.sk
      • Ubytovanie pre verejnosť: Alena Minarechová, 0918408811 minarechova.alena@zupa-tt.sk
    • Prihlásenie