- Čistý deň XII - Vyhodnotenie
- Cistý deň XII - organizačné zabezpečenie (jún 2019)
- Čistý deň 2018 - vyhodnotenie
- Organizačné zabezpečenie 2018
- Organizačné zabezpečenie 2017
- Vylosované farby družstiev 2017
- Čistý deň X - Pozvánka
- Čistý deň IX - vyhodnotenie
- Čistý deň IX - organizačné zabezpečenie
- Čistý deň IX - pozvánka
- Čistý deň VIII - vyhodnotenie
- Čistý deň VII - vyhodnotenie
- Čistý deň VI - Vyhodnotenie
- Čistý deň V - vyhodnotenie
Organizačné zabezpečenie 2018
Organizačné zabezpečenie:
1. Organizátor: OZ ZDRAVOTNÍK pri SZŠ Skalica a Stredná zdravotnícka škola, Lichardova l, Skalica
2. Názov projektu: Čistý deň XI
3. Zámer akcie: Prezentácia zdravého životného štýlu pre cieľové skupiny účastníkov, výmena skúseností, žiakov stredných škôl
4. Termín: 26. 6. 2018 /utorok/
5. Miesto akcie: Zlatnícka dolina – areál kúpaliska
6. Začiatok a miesto akcie: 9,30 hod. areál kúpaliska Zlatnícka dolina
7. Predpokladaný záver: 14,00 hod.
8. Organizačný štáb:
Zodpovedná vedúca za projekt a realizáciu: Bc. Elena Marková
t. kontakt: 0908 156 115, 034 664 44 01
Hlavný rozhodca: Mgr. Michal Lipka
Fotodokumentácia+ video: Mgr. Michal Lipka
Poskytnutie prvej pomoci: Mgr. Milena Ambrúsová
Plavčíci: pracovníci SMM Skalica
Požiarna hliadka: dobrovoľní požiarnici mesta Skalica
Rozhodcovia: rodičia, učitelia
Ozvučenie, moderátor: Milan Zuzaniak
9. Spôsob dopravy: autobus SKAND Skalica
Miesto a čas odchodu autobusu zo Skalice do Zlatníckej doliny:
- autobus bude pristavený na zastávke Mallého,
- o 8,30 hod. žiaci SZŠ,
- o 8,55 hod. žiaci ostatných stredných škôl.
Rozhodcovia – nakladanie pomôcok o 7,00 hod.
odchod od školy o 7, 20 hod. autami od 8,00 hod. – porada + príprava
stanovísk priamo na kúpalisku
Čas odchodu autobusu zo Zlatníckej doliny do Skalice:
- 14,15 hod. ,
10. Predpokladaný počet účastníkov na projekte: 250
z toho: 220 žiakov , 30 /rozhodci, pedagógovia/
11. Program:
- 9,30 hod. – 13,30 hod. plnenie interakčných hier a zážitkových techník vo vode
v malom, strednom a veľkom bazéne, na pevnine,
-
- každé družstvo by malo splniť 15 úloh (podľa počasia),
13,45 hod. – vyhodnotenie, odovzdanie odmien
- výmena skúseností medzi žiakmi, pedagógmi stredných škôl ,
- zintenzívnenie kontaktov žiakov, rodičov, pedagógov,
- prezentácia zdravého životného štýlu a výchova ku zdravému životnému štýlu,
- rozvoj morálky a charakteru žiakov,
- relaxácia.
12. Podmienky stravovania: Stravovanie pre všetkých účastníkov projektu je zabezpečené
priamo v areáli kúpaliska, kapitán družstva si pri príchode vyzdvihne lístky na občerstvenie na základe prezenčnej listiny, ktorá bude potvrdená vysielajúcou organizáciou.
13. Osobitné bezpečnostné opatrenia: projektu sa zúčastňujú žiaci, ktorých zdravotný stav
vyhovuje podmienkam a programu akcie. Všetci žiaci musia byť poučení vysielajúcou organizáciou o organizačných opatreniach akcie, o primeranom oblečení, vybavení a o tom ako sa majú správať na mieste.
14. Bezpečnosť a ochrana zdravia: za bezpečnosť žiakov pri plnení jednotlivých úloh je
zodpovedný kapitán družstva vysielajúcej organizácie – pedagogický alebo odborný zamestnanec vysielajúcej organizácie (koordinátor prevencie závislostí a sociálno-patologických javov).
Každý z účastníkov je povinný si zobrať zo sebou: preukaz zdravotnej poisťovne, občiansky preukaz, plavky, (bez plaviek, nie je možný vstup do bazénov a tým plniť čiastkové úlohy), opaľovací krém, deku, osušku, v prípade nepriaznivého počasia pláštenku.
Všetci žiaci a účastníci sa riadia pokynmi organizačného štábu a pedagogických zamestnancov. Bez dovolenia sa nesmú vzďaľovať, rozchádzať, opúšťať areál a porušovať pravidlá programu!
Každé družstvo musí byť zmiešané – max 15-členné / dievčatá, chlapci/, pripraví si pozdrav pre ostatné družstvá, dodržuje vylosovanú farbu družstva pri slávnostnom otvorení a vyhodnotení.
vypracovala: Bc. Elena Marková, koordinátorka projektu
schválila: Mgr. Ľudmila Bábiková, riaditeľka školy
v Skalici: 18.4.2018